Galerii Sztuki im. Jana Tarasina w Kaliszu ogłosiła nabór na stanowisko – Specjalista ds. organizacji wydarzeń i promocji.
Na oferty od osób zainteresowanych czekamy do 24 stycznia 2025 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia zatrudnienia to 1 marca 2025 r.
Co oferujemy?
– Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.
– Wynagrodzenie miesięczne składające się z wynagrodzenia zasadniczego w kwocie 4.666 zł brutto oraz dodatek stażowy pomiędzy 5% a 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Do zadań na tym stanowisku należą m.in.:
– koordynowanie projektów wystawienniczych i wydawniczych Galerii.
– współpraca z artystami i kuratorami w celu przygotowania wydarzeń w Galerii.
– przygotowywanie informacji i tekstów promocyjnych dotyczących wydarzeń i projektów.
– aktualizacja strony internetowej Galerii i wpisów w mediach społecznościowych.
– wysyłka informacji prasowych do mediów regionalnych i mediów ogólnopolskich oraz współpraca w zakresie patronatów medialnych.
– prowadzenie archiwum wydarzeń w Galerii w postaci dokumentacji foto i video.
– pełnienie funkcji opiekuna wystaw w dniach i godzinach określonych czasem pracy oraz dbałość o bezpieczeństwo powierzonego w tym czasie mienia.
– pomoc przy montażu i demontażu wystaw.
Szczegóły dostępne są tutaj: